scroll

La Web d´en Pep... (Bultaco, Montesa, Ossa, cotxes, i altres "andròmines" que belluguen i fan soroll)

dilluns, 16 de novembre del 2009

Motos que he tingut a llarg dels anys


Algunes motos (i cotxes) que he tingut:

Any 84 més o menys, es la primera moto de trial autentic que vaig tenir, una Montesa Cota 350, i just havía nascut l´Anna. Amb aquesta moto vaig recuperar les bones sensacions de fer camins, també vaig recuperar la memoria dels senderons, pistes i camins que havía fet amb la Cappra 125 VB uns 6 anys avans

Aquestes dues fotos corresponen la primera a la riera de Maspujols, anomenada popularment "El Salt" i la segona es la trialera dels "Tres Pins" al Coll de la Batalla



Les tres fotos seguents corresponen a algun lloc pel voltan dels Motllats, prop de La Mussara,
la moto s´aguantava sola degut al parell de pams llargs de neu caiguda, recordo, la nit anterior...
Que tiempos aquellos!!



Una altra de les motos que més vaig disfrutar es aquesta Yamaha RD 350 LC, un pepino de 60 cavalls que amb el seu poc pes arrivaba als 200 km./h., el xassïs i els pneumatics no l´acompanyaven peró deu n´hi dó la vía que es feia amb aquest aparatet sota el cul...!



Despres ja vaig pasar a "palabras mayores", doncs l´any 1989 vaig comprar aquesta maravilla, una Honda VFR 750 F, una finura de moto, elegancia i distinció dins del mon del motor, i aixó sí, HONDA, sempre Honda, res a comparar amb les altres marques, ni Japoneses ni de cap lloc... era un altre mon



Paralelament a aquesta VFR vaig tenir una Gilera RC600. No podía abandonar la conducció tipus "pols".
Era una moto molt bonica i rapida pero res a veure amb la finura Japonesa, un altre mon, no obstant m´ho vaig pasar molt bé fent alguna pista i sobre tot carreteres revirades, on no hi había Cristo que m´atrapés!



Altres motos, (no per ordre cronologic)



BMW R 1200 GS de 2005, (venuda el 12 de Maig de 2010), un "POT" de moto per dir-ho finament, qui la va parir, vaja traste, vaja ferralla!
Aixó si, era rapida per carreteres revirades, impossible de seguir, tant que et podíes fer mal, molt de mal.... Aquest xassís amb un motor de VFR 750... i les altres fabriques es veuríen obligades a tancar portes... oju oju..



Honda STX1300 "Pan European" de 2007, una moto molt potent que és remenava prou bé, no obstant era incomoda per la meva estatura, el carenat molestava als genolls i la posició, de peus avançats, tampoc era per llogar-hi cadires
 


Kymco Xciting R 500i de 2008, molt bon scooter peró s´ha quedat curta, no obstant amb dos anys i mitg li he fet 12.700 kms, deu n´hi dó! (venuda el primer d´octubre de 2010)



Yamaha WR 450 F, d´abril de 2009, masa potent (i mases anys a l´esquena), una equivocació de compra, Canviada per la Sherco 2.9




Sherco ST 2.9, de 2011



Des del cap d´amunt del Puig d´en Cama el 26-11-2011




- Suzuki Burgman 650 Executive, de 2010, (model K10)




- Honda CB 1300 S-ABS, (versió 2010), de març de 2011

 
 




- Honda XR600R (P), de setembre de 1.992, matriculada el 28-04-1.993, bastidor HMPE045800765 (moto no restaurada)





- Beta ALP 200, de 2007





- Vespa TX 200, de març del 89, matriculada el 29-06-1989, bastidor 118C03954





 - Honda VFR 750 F -RC36- (R), de febrer de 1.994, matriculada el 04-01-95, bastidor JH2RC36950M400058, (moto no restaurada)




- Montesa Cota 330, de juny de 1.986, matriculada el 04-07-86, bastidor 61M00750, (moto no restaurada)




Adeuu!! 





- Yamaha XJR 1300, de 2006



- BMW R1200GS "Rallye", d´agost de 2012



  XJ650 de 1.982
 


....seguirà



2 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt bo aquest blog Pep, conbtinua que estarem "altantu".
Salut.
Joan M.

Anònim ha dit...

Noi, això t'ho has currat un pou.
Felicitats i endavant.
Enric C.