data d´inici: gener de 2008
-----------------------------------
Va ser la moto comercialitzada per la marca, posada a la série, de la que que va portar Carles Mas després d´evolucionar les H6 vermelles i grogues al final del seu periple per Montesa, avans d´anar a Yamaha
Foto d´una replica quasi exacta a l´oficial, (el cilindre original tenía les aletes planes). Equipava mono-amortidor White Power i forquilla Marzocchi devant.
Evidentment un projecte abandonat al fitxar el corredor per la marca nipona
-----------------------------------
Comprada al Desembre de 2007, documentada i funcionant
Bastidor i Motor 67M715xx, inspecció industria el 30-06-1986, matriculada el 12-08-86
L´intenció es modernitzar-la una mica mantenint la base classica, principalment en l´aspecte estetic i sense passar-se gaire...
Moto desmuntada e iniciat el procés pero aturat per diversos motius. Més endevamt seguiré. De moment està així...
Juny 2012
Xassis pintat e inici del muntatge
Gener 2014
Continuant...
Febrer 2014
Presentació de plaques, calques i seient a vere si tot està a mida.
Carburador netejat amb Zotal i Viakal
Borsa porta-bultos de Yamaha XT-600
Anulació de la camara interna del tubarro. Petarà més metal.lic i tindrà millor resposta
Vista de la caratula frontal amb l´adhesiu d´origen
Radis nous, cromats
roda devant : 18 + 18 de 230 x 3,50
roda darrere : 18 de 210 x 4,00 + 18 de 150 x 4,00
(uns 2 o 3 mm. més de llargada possiblement aniríen millor)
Març 2014
Neteja i pintat de cubos de roda. Coixinets i retens nous
Centrat i muntatge de llantes.
Eix devander amb separador "artesanal" de 28 mm. per centrar disc a pinça
Centrat i muntatge de llantes.
Eix devander amb separador "artesanal" de 28 mm. per centrar disc a pinça
Primera impressió amb pneumatics Pirelli MT21, 90/90-21 i 130/90-18.
Observo que es masa gran el pneumatic posterior, faré una prova amb una mida inferior
Observo que es masa gran el pneumatic posterior, faré una prova amb una mida inferior
Abril 2014
Amortidors reparats per la casa Betor. Cos pintat color gris perla metalitzat, sota comanda propia. Proves de diferentes combinacions de colors de les molles amb paper "xarol"
Pneumatic definitiu 120/90-18, 64R
Amortidors reparats per la casa Betor. Cos pintat color gris perla metalitzat, sota comanda propia. Proves de diferentes combinacions de colors de les molles amb paper "xarol"
Pneumatic definitiu 120/90-18, 64R
Reparació definitiva del tubarro per encaixar-lo a les mides del xassís, (al buidar-lo es va entregirar una mica), de la mà d´un expert soldador, l´Angel "Mercu", a qui dono les gràcies per l´excel.lent trevall realitzat
Combinació de color gris/toronja, ara sembla una maquina "oficial" :-)
Betor GAS de doble molla
Maig 2014
99,9% acabada, (falta petit adhesiu en tapa lateral)
mes fotos: http://pepomotero.blogspot.com/2009/12/motos-restaurades.html
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada