data d´inici: març de 2009
Així es tal com la vaig comprar al mes de gener del 2009
Molt original i poc utilitzada, no té documentació espanyola, (importada de EEUU), es pot documentar-la com histórica, si convé
Numeració de serie: Bastidor PB-107015xx, Motor PM-107015xx
Començat a desmuntar, trovo que pels anys que té no està masa tronada, conserva molts elements de serie, l´adhesiu del diposit n´es una mostra.
El pistó i el cilindre estàn en excel.lents condicions, dona l´impresió que des de que algún anterior propietari la va rectificar no ha fet gaires quilometres, es una sort.
El xassis, basculant, diposit, parafants i altres fibres estàn al pintor, una vegada les torni a tenir començarà la fase més lenta, la de muntar-la a conciencia. També tota la ferralla ja està cincada i esperant la resta del material.
Desembre 2009
Xassïs pintat, molt ben pintat per cert, l´Amadeu Rovira de Bescanó es un artiste
Gener 2010
Ja va agafant forma, poc a poc i bona lletra. Coixinets, juntes, toriques, tot nou, i també per totes les altres motos que estic restaurant.
Març 2010
Fibres pintades, un trevall excel.lent de l´Amadeu Rovira
Octubre 2013
Diferencies entre els cilindres de Matador Mk5 SD -mod.107- i Pursang Mk6 -mod.103-
Un petit entrebanc... que s´ha solventat
Avançant amb el muntatge. Plantejament dels parafangs i demés fibres
Gener 2014
Preparant, plantejant, fent juntes i muntant el motor...
Cilindres de Pursang i Matador preparats per ser pintats. Culata sorrejada
Conjunt muntat. Carburador Amal 932 nou. Cable de gas original ref. 107.15.047
........
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada