scroll

La Web d´en Pep... (Bultaco, Montesa, Ossa, cotxes, i altres "andròmines" que belluguen i fan soroll)

diumenge, 6 de desembre del 2009

Montesa Brio 80/56, de 1.956

PROJECTE DE RESTAURACIÓ
data d´inici: algún mes de l´any 2006

 


Aquesta moto era del meu Pare, la vaig "heredar" l´any 76 aprox., i la feia servir pels camins prop de Reus, amb ella vaig començar a descubrir el "tot terreny". Després es va quedar arraconada, feta una piltrafa, fins que un día de l´any 2006 s´em va acudir restaurar-la a fí de que ell la pugués veure funcionant, cosa que no va ser possible, per poc temps.
Jo mateix vaig fer el motor, la resta ho va fer un amic, en Joan Aguilas Papaseit. Els materials es van comprar a Vallmoto, una bona pessigada em va costar la festa i tot i aixó encara no està acabada del tot, falta el carburador, el sistema de llums i algún detall més.
El Pare la va donar de baixa l´any ????.

Numeració de bastidor i motor MB/MM589xx respectivament. La matricula és T-84xx

Així tal com va quedar...



El process de restauració, més o menys detallat



.......